رييس پليس پايتخت از کشف هزار و 800 کيلوگرم مواد مخدر و دستگيري 14 سوداگر مواد طی 24 ساعت گذشته در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "حسين ساجدي نيا" ظهر امروز در جمع خبرنگاران، برخورد با قاچاقچيان مواد افيوني را يکي از اقدامات پليس، مواد مخدر تهران اعلام کرد و افزود: اين پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي، بسيار دقيق طي 24 ساعت گذشته موفق به کشف يک هزار و 800 کيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري 14 قاچاقچي مواد افيوني شدند؛ اين عمليات در دو نقطه ديگر شهر تهران ادامه دارد.
 
وي با اشاره به دستگيري سه باند در اين عمليات گفت: يکي از اين باندها که خرافي بودند براي ورود مواد به تهران از سحر و جادو بر روي بسته هاي مواد استفاده کرده بودند که توسط پليس دستگير شدند.
 
ساجدي نيا با اعلام اينکه پليس پايتخت آمادگي جمع آوري معتادان بويژه کارتن خوابان را دارد تصريح کرد:  طي 48 ساعت 90 درصد معتادان بي خانمان دستگير شدند.
 
اين مقام ارشد انتظامي از مسئولان خواست که براي راه اندازي کمپ هاي بيشتر در تهران تلاش کنند و در اين زمينه فکري بينيديشند.
 
ساجدي نيا از اجراي طرح برخورد با مالخران اموال مسروقه و اراذل و اوباش در تهران خبر داد و گفت: اين طرح هر روز به اجرا در مي آيد؛ امروز ديگر اراذل سطح يک در پايتخت نداريم و پليس جهت دستگيري اراذل سطح 3 اقدام کرده است.
 
وي از افزايش گشتي هاي کلانتري ها تا اوايل شهريور ماه خبر داد و گفت: حداقل سه گشتي براي هر مرحله به صورت آشکار در نظر گرفته شده و حضور ماموران با افزايش گشتي ها در محلات ملموس تر مي شود.
 
رييس پليس پايتخت با اشاره به افزايش حضور سرکلانتران در محلات گفت: طي چند روز آينده در همه پليس هاي تخصصي از جمله پليس آگاهي، راهور، امنيت و کلانتري ها که طرح فوريت پليس هاي 197 اجرا مي شود  وضعيت مطلوبي را از لحاظ حس حقوق شهروندي شاهد خواهيم بود.
 
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به راه اندازي طرح فوريت 197 در برخي از بخش هاي پليس از اوايل خردادماه گفت: بر اساس سنجش هاي صورت گرفته ميزان رضايتمندي شهروندان را بيش از 80 تا 85 درصد افزايش داشته است.
 
ساجدي نيا از انهدام 25 باند کلان مواد مخدر از ابتداي امسال خبر داد و افزود: کشفيات مواد مخدر نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۹:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
خدا حفظت كند سزدار
كاش قوه قضاييه هم به سرعت اينها را محاكمه ميكرد و اعدام
آخرین اخبار