مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران گفت : مصرف بنزین در ایام تعطیل عید سعید فطر امسال در غرب مازندران در مقایسه با مدت مشابه سال پیش 93 و 54 دهم درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سید محمود طاهری افزود : با توجه به حجم بالای ورود خودرو به این منطقه در ایام تعطیلات عید سعید فطر ، بیشترین مراجعه به جایگاه ها برای سوخت گیری روزهای ششم تا دهم مرداد بود.

وی بیشترین افزایش مصرف را مربوط به بنزین سوپر دانست و گفت : مصرف بنزین سوپر در غرب مازندران در تعطیلات عید فطر امسال 283 و 55 دهم درصد افزایش داشت.

طاهری گفت : نیروهای شرکت ملی پخش فراورده های نفتی غرب مازندران در تعطیلات عید فطر تلاش کردند تا خدمات لازم را به مسافران در وسعتی بیش از 9 هزارکیلومتر مربع از بابلسر و آمل در شرق تا رودسر استان گیلان در غرب و مناطق منتهی به تهران ، کرج و قزوین در جنوب به نحو مطلوب ارائه دهند.

منطقه چالوس شامل پنج ناحیه مرکزی ( شهرستان چالوس ، نوشهر و کلاردشت) ناحیه نور، ناحیه محمودآباد، ناحیه تنکابن(تنکابن و عباس آباد) و ناحیه رامسر است که در مجموع هشت شهرستان، 23 شهر، 16 بخش و 38 دهستان را با جمعیتی معادل 90 هزار نفر زیر پوشش قرار می دهد.

برچسب ها: افزایش ، غرب ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.