صبح امروز در ابتدای معاملات بورس کالا در هفته پیش رو، عرضه انواع محصولات پتروشیمی در بورس کالا توسط 9 کارگزاری داد و ستد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ؛ در اواخر هفته گذشته، در گروه پتروشیمی عرضه و تقاضا در انواع گرید قیر قابل مشاهده بود. صبح امروزنیز شاهد عرضه انواع محصولات در رینگ پتروشیمی بورس کالای ایران خواهیم بود.

براساس این گزارش، پلی اتیلن سنگین تزریقی I(3) از شرکت پلیمر کرمانشاه و همچنین پلی وینیل کلراید OFFE7244 درجه 2 از شرکت پتروشیمی اروند به ترتیب به میزان 2 هزار و 100 تن به قیمت پایه 45 هزار و 731 ریال و دیگری به میزان 320 تن به قیمت پایه 29 هزار و 540 ریال توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن معامله می گردد.

کارگزاری بانک پاسارگاد مسئول معاملات محصول سود کاستیک از شرکت پتروشیمی بندر امام به میزان 3 هزار تن با قیمت 3 هزار و 868 ریال می باشد.

کارگزاری پارس ایده بنیان نیز صبح امروز دادوستد محصول پلی اتیلن سنگین LMP از شرکت پتروشیمی تندگویان به میزان 160 تن با قیمت پایه 35 هزار و 548 ریال را بر عهده دارد.

همچنین 60 تن محصول پلی اتیلن درجه یک با قیمت پایه 29 هزار و 866 ریال از شرکت پتروشیمی تندگویان توسط کارگزاری خبرگان سهام عرضه می گردد.

بر اساس این گزارش، محصول دیگری از پتروشیمی تندگویان به نام پلی اتیلن نساجی نیز با عرضه توسط کارگزاری های بهمن، مفید و بورس بیمه ایران داد و ستد می گردد.

کارگزاری حافظ نیز دادوستد 3 هزار و 140 تن از محصول پلی اتیلن سنگین تزریقی J2200 از شرکت پلیمر ایلام با قیمت 44 هزار و 435 ریال را بر عهده دارد.

شایان ذکر است، محصول کریستال ملامین از پتروشیمی ایلام به میزان 200 تن با قیمت پایه 36 هزار و 606 ریال توسط کارگزاری بانک صادرات عرضه می گردد.


انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، کالا ، هفته ، محصول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار