فیلم سینمایی "گورداله و عمه غوله" روز دوشنبه 20 مردادماه ساعت 10 الی 12 صبح در سالن سینمایی بنیاد سینمایی فارابی برای کودکان کار و محروم به نمایش در می‌آید.

نادره ترکمانی کارگردان فیلم سینمایی "گورداله و عمه غوله" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "گورداله و عمه غوله" روز دوشنبه 20 مردادماه ساعت 10 الی 12 صبح در سالن سینمایی بنیاد فارابی اولین نمایش خود را برای کودکان کار، وعده‌ای از کودکان که از سینما و تماشای فیلم محروم هستند خواهد داشت. 

وی افزود: این اولین نمایش "گورداله و عمه غوله" برای کودکان است که گروه وسیعی از کودکان و بچه‌های کار و خیابان به نمایش عمومی این فیلم می‌نشینند. 

ترکمانی اظهار داشت: می‌خواهیم بازخورد بچه‌ها را از نمایش این فیلم ببینیم زیرا این فیلم متعلق به کودکان است و عکس‌العمل آنها از تماشای این فیلم برایمان مهم است.
 
وی ادامه داد: تصمیم داریم نمایش گسترده و مخصوصی را برای تمامی طیف‌های دانش آموزان و کودکان در هر مقطعی داشته باشیم تا بتوانیم اکران خوبی در پائیز داشته باشیم. 

ترکمانی خاطر نشان کرد: سالن سینمایی بنیاد سینمایی فارابی روز دوشنبه 20 مردادماه ساعت 10 الی 12 صبح میزبان کودکان برای نمایش فیلم سینمایی "گورداله وعمه غوله" می‌شود. 

انتهای پیام /
برچسب ها: فیلم ، سینمایی ، بنیاد ، وسیع ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار