با برگزاری مسابقات مسافت 200 متر رقابت های قهرمانی جهان آبهای آرام، قایقرانان کشورمان عصر روز گذشته 17 مردادماه راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رقابت های قهرمانی جهان آبهای آرام عصر دیروز 17 مردادماه با برگزاری مسابقات مقدماتی مسافت 200 متر ادامه پیدا کرد. در این رقابت های نمایندگان ایران در مواد کانوی تکنفره مردان، کایاک تکنفره بانوان و کانوی تکنفره بانوان با حریفان خود رو به رو شدند.

در کانوی یکنفره مردان عادل مجللی با حریفانی از موزامبیک، چک، ژاپن، آذربایجان، آلمان، بلاروس، اروگوئه و قزاقستان رقابت کرد و با زمان 41.55 ثانیه پنجم شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. در این مسابقه قایقرانان بلاروس، آلمان و ژاپن اول تا سوم شدند.

در مسابقه نیمه نهایی عادل مجللی با رقبایی از آرژانتین، برزیل، چین، مجارستان، بلاروس، پرتغال، گرجستان و شیلی رو به رو می شود.

آرزو حکیمی در کایاک یکنفره بانوان با قایقرانانی از اندونزی، گرجستان، انگلیس، نیوزلند، اتریش، ترکیه، ترینیداد و توباگو و هند مسابقه دادند و در پایان با زمان 43.31 ثانیه چهارم شد و به نیمه نهایی صعود کرد. در این مسابقه قایقرانان نیوزلند، اتریش و انگلیس اول تا سوم شدند.

حکیمی در نیمه نهایی با رقبایی از گرجستان، دانمارک، رومانی، روسیه، آلمان، چین، ازبکستان و ایرلند مسابقه خواهد داد.

در کانوی یکنفره بانوان نادیا تالانک با حریفانی از قرقیزستان، ماکائو، اکوادور، بلغارستان وشیلی مسابقه داد و در نهایت با زمان 54.95 ثانیه پس از قایقرانان اکوادور و بلغارستان سوم شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

تالانک در نیمه نهایی با قایقرانانی از هند، قرقیزستان، بلاروس، چک، برزیل، کره شمالی و اسپانیا رقابت می کند.

این مسابقات صبح امروز 18 مردادماه با رقابت های فینال مسافت 1000 متر ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار