سرمربی گلبال بانوان گفت: ملی‌پوشانی كه عضو تیم‌های تهران هستند در اردو باید با ملی‌پوشانی كه عضو تیم‌های شهرستان هستند تمرین كنند تا برای بازی‌های آسیایی هماهنگ شوند.

فاطمه عبداللهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملی‌ پوشان تیم‌های تهران و شهرستان در اردوی تیم ملی باید با یكدیگر تمرین كنند تا در بازی‌های آسیایی اینچِِِِِِئون با یكدیگر هماهنگ شوند و با آمادگی بیشتری در این رقابت‌ها حضور پیدا كنند.

وی درخصوص معیار دعوت بازیكنان به اردوی تیم ملی بیان كرد: سابقه بازی، تجربه، مهارت فنی و آمادگی جسمانی از جمله معیارهایی است كه برای دعوت بازیكنان به اردوی تیم ملی در نظر گرفته ایم.

عبدالهی در پاسخ به این سوال كه آیا تمام تمم بازیكنان دعوت شده به اردو به مسابقات آسیایی اعزام می شوند گفت: ما 10 نفر را به اردو دعوت كرده ایم و از بین این 10نفر 6ملی پوش كه آمادگی بشتری داشته باشند را به رقابت های آسیایی اینچوئون اعزام میكنیم واین نفرات اعزامی در آخرین اردو مشخص می شوند.
 
وی در پایان درباره ی برگزاری بازیهای تداركاتی برئن مرزی خاطر نشان كرد: ما در حال حاظر زمان كافی برای برگزاری بازی تداركاتی نداریم و ترجیح میدهیم در این فرصت باقی مانده به رفع اشكالات و ضعف های بازیكنان بپردازیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.