رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان لرستان از دستگيري سارقي که اقدام به سرقت طلاجات دختر خرد سال مي کرد در شهرستان خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "قدرت الله دالوند" در تشريح اين خبر افزود : در پي شکايت چند تن از شهروندان خرم آبادي مبني براينکه فردي در ساعات خلوت روز با اغفال دختران خرد سال در معابر عمومي مبادرت به سرقت طلاجات آنان مي کند ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت .
 
وي بيان داشت : با تحقيقات لازم از مالباختگان و کودکان آنان و با استفاده از منابع خبري در نهايت سارق شناسايي و با هماهنگي مرجع قضايي در منزلش دستگر شد.
 
وي گفت : متهم در ابتدا منکر سرقت شده اما با مواجه حضوري کودکان لب به اعتراف گشود و بيان کرد در ساعات خلوت روز با دادن تنقلات و اغفال دختران خردسال مبادرت به سرقت طلاجات آنان مي نموده و از محل متواري مي شود .
 
اين مقام انتظامي ، با اشاره به شناسايي مالبختگان ، خاطر نشان کرد : سارق دستگير شده تا کنون به ده ها فقره سرقت طلاجات از دختران خرد سال اعتراف کرده و باقرار صادره راهي زندان شد.
 
"دالوند " از مردم خواست : جهت جلوگيري از اين گونه سرقت و خطرات احتمالي ، از آراستن فرزندان خود به طلاجات در مواقع غير ضروري خودداري و به آنان بياموزند در محل هاي خلوت و دور افتاده بازي نکنند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.