اولین همایش ملی تجلیل ازخبرنگاران برترحوزه ایثارو شهادت باحضور نماینده ولی فقیه،معاون رئیس جمهور و رییس بنیادشهید وجمعی از نمایندگان مجلس و دولت امروز صبح برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این همایش حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران با اشاره به روز خبرنگار وتجلیل از شهید صارمی که با خونش امروز را روز خبرنگار ثبت کرد و ضمن خیرمقدم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بین مسلمانان واژه پر ارزش، واژه شهید و شهادت است و به محض بردن نام شهید احترام خاصی برای آن قائل می شوند چرا که شهید به کمال رسیده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر مقام شهید و شهادت خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش را شهید به جامعه می‌دهد تا پیشرفتهای دیگر در جامعه صورت بگیرد.

وی منطق شهید را ،‌منطق سوختن و روشن کردن وجدانهای انسانی دانست .

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری که هیچ خدمتی جبران کاری را که ایثارگران کرده‌اند را نمی‌کند افزود: شهدا شمع محفل بشریت هستند و مقابل آنها مسئولیت داریم.

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران خطاب به خبرنگاران ،‌خبرنگاری را یک شغل شریف در جامعه دانست که از ارزش ایثار و شهادت گرفته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با توصیه به خبرنگاران ابراز کرد: اعتماد مردم و مسئولین را جلب کنید واز همه مهمتر امانت‌دار اخبار باشید.

وی ادامه داد: سعی کنید با همه مردم روابط صمیمی وبا نظام و مسئولین روابط نزدیک داشته باشید که حاصلش رشد فرهنگ  ایثار و شهادت در جامعه است.

گفتنی است،‌ در این همایش آیین تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت اصحاب رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها انجام شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، خبرنگار ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار