عضو شورای اسلامی شهر رودهن گفت : رودهن با برخورداری از پیشینه ای تاریخی و ارزشی و بهره مندی از مردم فرهنگ دوست برای تامین نیاز اقشار فرهنگی صاحب فرهنگسرا می شود .

علی اکبر ارشدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فعالیت های فرهنگی شورای اسلامی شهر رودهن گفت : شهر رودهن از ساختاری فرهنگی و تاریخی با برخورداری از مکانهای ثبت شده در میراث فرهنگی و به عنوان جاذبه های توریستی و گردشگری برخوردار می باشد .

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در ادامه با بیان اینکه هم اکنون یک فرهنگسرای بسیار مجهز متعلق به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهر مستقر است تصریح کرد : احداث فرهنگسرای شهرداری در شهر رودهن می تواند در کنار فرهنگسرای وصال اداره ارشاد نیاز های قشر فرهنگی منطقه رابر طرف نمایید و امیدواریم بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ و هنر ایران زمین و هویت بومی رودهن قدم های ارزشمندی را برداریم .

ارشدی با اشاره به لزوم توسعه راهها ، بازسازی بزرگراه جنوبی رودهن از اقدامات ضروری در سیستم حمل و نقل و توسعه راههای منطقه محسوب می شود ، اضافه کرد : کمر بندی شمالی رودهن بخاطر کمبود اعتبار هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است و در ورودی های منتهی به شهر رودهن به ویژه از سوی جاده فیروز کوه شاهد گره ترافیکی می باشیم .

عضو شورای اسلامی شهر رودهن با تاکید بر اینکه برای راه اندازی راههای محلی جهت برداشتن گره ترافیکی داخل شهر خرید املاک در مناطق شناسایی شده به این منظور را در دستور کار داریم اظهار داشت : پیک ترافیک در زمانهای خاص نه تنها در سیستم حمل و نقل معضلی بزرگ است بلکه در بحث امداد رسانی هم موانعی را بر سر راه مسئولان ایجاد کرده است .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.