معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری ریگان افزود: 5کیلومتر از محور ریگان- ایرانشهر در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .

محمد صادق داد الله پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان با اشاره به اینکه با افتتاح این محور عبور ومرور از شهر رحمت آباد به مرکز شهر روان میشود، تأکید کرد: با توجه به اینکه روستاهای زیادی در اطراف شهر متمرکز شده اند و برای ورود به شهر با ترافیک زیادی مواجه می شوند، با راه اندازی این محور عبور ومرور به راحتی انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این 5کیلومتر یکی از نقاط حادثه خیر شهرستان بود با دو بانده شدن آن مشکل برطرف خواهد شد .

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری ریگان از افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرستان در هفته دولت خبر داد وافزود: این زمین چمن نخستین زمین چمن مصنوعی

در شهرستان است که با افتتاح آن ورزشکاران از زمین چمن مناسب برخوردار خواهند شد .

دادالله پور گفت: برای ساخت زمین چمن مصنوعی به طول 129 متر و عرض 95 متر، بیش از 440 میلیون تومان اعتبار هزینه است‌.

وی گفت: همچنین در کنار این زمین چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی استاندارد در حال ساخت است که این پیست نیز به زودی بهره برداری می‌شود.

معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری ریگان خاطرنشان کرد: بیش از 70 زمین خاکی غیر‌استاندارد در شهرستان ریگان وجود دارد و ورزشکاران در این زمین‌ها مشغول به فعالیت ورزشی می باشند که با بهره برداری از این زمین چمن مصنوعی مشکل ورزشکاران فوتبال دوست شهرستان رفع می شود .


برچسب ها: بهره برداری ، محور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.