مسئول دفتر امام جمعه سمیرم گفت: به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به امور دینی برگزار اردوی تفریحی اعضاء فعال کانون امام حسن مجتبی(ع) سمیرم برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، کانون فرهنگی -هنری امام حسن مجتبی (ع) سمیرم به منظور تشویق کودکان و نوجوانان بر اهتمام به امور دینی و معنوی اردوی یکروزه ویژه فعالان کانون امام حسن(ع) به مکان تفریحی زیارتی قدمگاه امام زاده شاه جعفر سمیرم برگزار کرد.
مسئول دفتر امام جمعه سمیرم از حضور 19 کودک و نوجوان در این اردو خبر داد و افزود: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) از جمله کانون های فعال شهرستان سمیرم است که با همکاری مردم و امام جماعت حسینیه امام حسین(ع) در طول سال با بهره گیری از ظرفیت گروه های سنی مختلف در طول سال برنامه های متنوع و جذاب اجرا می کند.
وی تربیت دینی کودکان و نوجوانان را از مهم ترین مسائل تربیتی دانست و گفت: تشویق خانواده ها برای حضور فرزندان در مساجد از اهمیت ویژه ایی برخوردار است نقش مهمی در پرورش فطرت دینی افراد دارد.
محمدکریم بهرامیان با شاره به استقبال کودکان و نوجوان در ایام ویژه سال برای مشارکت در فعالیت های این کانون تصریح کرد: با توجه به استعدادهای فوق العاده کودکان و جوانان ما موظفیم برای شکفتن این استعداد‌ها بسترهای مؤثر اجتماعی را از جمله حضور در فعالیت های دینی و فرهنگی را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر زمینه سازی رشد دینی کودکان اطهار کرد: یکی از بهترین راه های تقویت ایمان مذهبی، ایجاد فضای دینی برای کودکان است و کانون های فرهنگی- هنری مساجد به عنوان بهترین پایگاه ها در تقویت ایمان و روح معنوی فرزندان نقش بسزایی ایفا می کند.

انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، برگزاری ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.