کیفی سازی آموزش و حرکت به سمت استفاده از آموزشهای نوین و تخصصی باید در آموزش و پرورش تقویت و نهادینه شود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، مدیر آموزش و پرورش خاش گفت : راه اندازی مدرسه راهنمایی تیزهوشان برای نخستین بار در شهرستان خاش و زیر پوشش قرار دادن بیش از 900 دانش آموز در این مکان کمک خوبی به موفقیتهای تحصیلی منطقه کرده است.

قاسم کوچکزایی افزود: وی توزیع متوازن رشته های خاص آموزشی مانند ریاضی را از اولویت های اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش عنوان کرد و افزود: برای بهتر کردن وضعیت تحصیلی دانش آموزان و کسب مهارت در این راستا همکاری والدین و مجاب کردن دانش آموزان برای گرایش به انتخاب این رشته ضروری است.

وی سپس با اشاره به اینکه کار ساماندهی و پالایش نیروی انسانی در شهرستان خاش انجام شده است،گفت: برای پذیرش دانش آموزان و آغاز فعالیتهای علمی و آموزشی در سال تحصیلی جدید آمادگی کامل وجود دارد.

کوچکزایی برگزاری کلاسهای کنکور و جبرانی، همایش های علمی و استفاده از توان گروههای دانشجویی جهاد علمی ، راه اندازی هشت پایگاه غنی سازی اوقات فراغت با ظرفیت پذیرش روزانه 120 نفر در هر پایگاه، اجرای طرح هجرت سه بسیج و انجام کار زیباسازی، مرمت و تعمیر و رنگ آمیزی و شعارنویسی را از دیگر اقدامات این اداره در تابستان امسال عنوان کرد.

دراین نشست شماری ازمسوولان و معتمدان شهرستان خاش راهکارهایی را در زمینه بهبود وضعیت و بالابردن شاخصهای علمی و کیفی سازی آموزش و نیز توسعه و تقویت مسائل فرهنگی بیان کردند

  انتهای پیام/ش

.

برچسب ها: آموزش ، نوین ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.