مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: مشترکانی که بیش از 200 مترکعب آب مصرف می‌کنند از امروز به مدت 7 ساعت قطعی آب دارند.

محمد پرورش  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه قطع آب مشترکان پرمصرف از امروز عملیاتی می‌شود افزود:  با توجه به اینکه حدود 3 هزار مشترک پر مصرف بالای 50 متر مکعب بیش از الگوی مصرف (20 متر مکعب) مصرف آب شرب دارند قرار بود آب شرب آنها قطع شود.
 
وی ادامه داد: در ابتدای این طرح قرار بود آب مشترکانی که بیش 50 مترمکعب آب مصرف می‌کنند قطع شود اما به علت تماس‌های مکرر مردم به مشترکانی که بین 50 تا 200 مترمکعب آب مصرف می‌کنند فرصت یک ماهه برای کاهش مصرف‌شان داده شده است.
 
پرورش تاکید کرد: به همین منظور به این نتیجه رسیدیم مشترکان پر مصرف تهرانی که مصرف آب شرب آنها 200 متر مکعب است از امروز 7 ساعت قطع آب داشته باشند.
 
وی افزود: این مشترکان مصرف‌شان 9 برابر بیشتر از الگوی مصرف است. به همین منظور تصمیم گرفته شده تا آب این مشترکان از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر به مدت 7 ساعت قطع شود.
 
وی در پایان تأکید کرد: این برنامه برای مشترکان پرمصرف خانگی است و شامل مشترکان اداری و تجاری نمی‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آب ، قطع ، مشترکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
بی ابی –قطعی اب
سرعت طوفان در سیستان به 120 کیلومتر بر ساعت می‌رسد
سیستان زیر تلی از خاک / ‌‌ زندگی مختل؛ گرما هم نفس را از مردم گرفته
خاک در سیستان 9 برابر حد استاندارد
شدت طوفان ورود به مزارع و معابر سیستان را مطلقا ممنوع می‌کند
Iran (Islamic Republic of)
شعبجره
۱۲:۱۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام با خودمان نیز صادق نیستیم در کرمان دهستان ما طرف مرغداری زده زمین اطرافش رو درخت پسته کاشته یه حوض درست کرده اب اشامیدنی رو میندازه تو حوض و کشاورزی راه انداخته مسولان اب منطقه زرند هم که باهاش رفت و امد دارند فقط 2ملیون تومان جریمش کردند ایا انصاف توی زمانی وضعیت اب استان قرمز است چنین اتفاقاتی رو شاهد باشیم برامون درده که حتی مامور قرائت کنتور نیز قبض مردم رو بدون روئیت کنتور مینویسد وبعد از مدتی اعلام خرابی کنتور وبعد جریمه و تعویض دوباره کنتور و همان روال قبل و مردم شاکی هم میشوند اما انها دستشان توی همه وهمگی از خودشون اند ترتیبی داده نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
خدا خیرتون بده خیلی کار خوبی انجام دادیید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام اصلا برای یک شخص خاص نمیشه آب رو قطع کرد میخان بیان کنتور رو ببندن حتما:D
آخرین اخبار