بامداد امروز 6 خانه و 3 مسجد در نوار غزه هدف حمله قرار گرفت

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز 6 خانه و 3 مسجد را در نوار غزه بمباران کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، بامداد امروز شنبه، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی 6خانه متعلق به فلسطینی‌ها را درنوار غزه بمباران کردند که البته این بمبارانها خسارت جانی دربر نداشته است.

منابع فلسطینی اعلام کرده‌اند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه اقدام به بمباران 6 خانه در مناطق مختلف نوار غزه کردند که منجر به تخریب کامل این خانه‌ها شد و این بمباران‌ها خسارت جانی در پی نداشته است.

این شاهدان عینی همچنین گفته‌اند:خانه‌های هدف گرفته شده شامل دو خانه در شهر غزه و یک خانه در مرکز نوار غزه و 3 خانه دیگر هم در شهرهای رفح و خان یونس در جنوب نوار غزه هستند.

همچنین بامداد امروز، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران 3 مسجد در نوار غزه کردند که هنوزخبری از وقوع خسارت جانی درآن منتشر نشده است.

منابع فلسطینی در این رابطه گفته‌اند: جنگنده‌های اسرائیلی دو مسجد "الشهداء" و "القسام" در اردوگاه النصیرات که متعلق به پناهندگان فلسطینی است و در مرکز نوار غزه قرار دارد را بمباران کردند که منجر به تخریب کامل این دو مسجد شد.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد "حسن البناء" در منطقه الزیتون در شهر غزه را با چند موشک بمباران کردند که منجر به تخریب کامل آن و وارد آمدن خسارت‌های زیاد به منازل مسکونی اطراف آن گردید.

در همین رابطه "اشرف قدره" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: بمباران 3 مسجد توسط اسرائیل هیچ کشته و مجروحی در میان فلسطینی ها نداشته است.

  گفتنی است، این تحولات پس از آن صورت می گیرد که مذاکرات غیر مستقیم میان نمایندگان هیئت فلسطین و رژیم صهیونیستی که با نظارت قاهره انجام می‌پذیرفت، برای تمدید آتش بس 72 ساعته با شکست مواجه گردید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار