یک فلسطینی که روز گذشته در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست به تظاهرات اعتراضی در الخلیل زخمی شده بود، امروزدر بیمارستان شهادت رسید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک شهروند فلسطینی که روز گذشته در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست به تظاهرات اعتراضی در الخلیل (جنوب کرانه باختری) زخمی شده بود، امروز شنبه براثر شدت جراجات در بیمارستان شهادت رسید.

منابع پزشکی فلسطینی با اعلام این خبر خاطرنشان کردند: "نادر محمد ادریس" شهروند 40 ساله فلسطینی امروز در بیمارستان بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید. به گفته این منابع، وی با گلوله جنگی از ناحیه سینه هدف قرار گرفته بود.

در همین حال خبرگزاری فرانسه از شهر الخلیل به نقل از مسوولان پزشکی فلسطینی اعلام کرد که یک جوان 29 ساله نیز در جریان تظاهرات شهروندان فلسطینی در کرانه باختری با گلوله های جنگی و پلاستیکی نیروهای رژیم اسرائیل هدف قرار گرفت و ده ها تظاهر کننده زخمی شدند.

بنابراین گزارش، حدود 2000 شهروند فلسطینی که بیشتر آن‌ها پرچم‌های حماس را در اختیار داشتند؛ در الخلیل و کرانه باختری تظاهرات کردند.

یک جوان فلسطینی نیز روز جمعه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید. منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند این جوان فلسطینی در تظاهراتی که در اعتراض به تهاجم خونین رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه در شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن برگزار شد، شرکت کرده بود.

منابع پزشکی فلسطین خاطرنشان کردند که این جوان 19 ساله فلسطینی در درگیری هایی که نزدیک شهرک صهیونیست نشین پساگوت واقع در حدفاصل بیت المقدس و رام الله اتفاق افتاد، به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. چندین تظاهرات اعتراضی نیز بعد از ظهر جمعه در نابلس و بیت لحم برگزار شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار