شرکت‌های توریستی در اوکراین سفر به مناطق جنگی اوکراین شرقی را به گردشگران پیشنهاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مترو.کو.یوکی فرصتی به گردشگران داده شده تا این بار به بازدید از مناطق ویران شده فرهنگی در اوکراین بروند و با پرداخت هزینه‌ای بین 50 تا 400 پون از این مناطق ویران شده بازدید کنند.
 
این تورها در بالاترین قیمت خود یعنی 400 پوند شامل بازدید از مناطق جنگی است که هنوز آثار جنگ در آنها پویا است و البته به بازدید کنندگان جلیقه‌های ضد گلوله هم داده می‌شود.
 


تبلیغاتی نیز روی درخت‌ها و صندوق‌های پست توسط این شرکت‌های توریستی چسبانده شده که بر گردشگران می‌گوید، با عکاسی از خودتان در این مناطق جنگی دوستان خود را تحت تأثیر قرار دهید و در جای دیگر نوشته شده: فقط با 50 یورو می‌توانید به یک تور دو ساعته از مناطق مخروبه جنگی در اوکراین شرقی بروید.
 
آنها به گردشگران قول می‌دهند که در طول سفر و جابه‌جایی با ماشین‌های جنگی هیچ آسیبی به آنها وارد نمی‌شود و در بعضی مناطق خطرناک تر یک محافظ مسلح با گردشگران همراه می شود. 

بعضی از گردشگران رسانه‌های اجتماعی این تورها را مردود دانسته و می‌گویند این کار باعث دلزدگی توریست می‌شود،‌ چرا که جنگ بین شورشیان روسیه و نیروهای اوکراینی تا گرفتن جان مردمان دونتسک شرقی (در اکراین) ادامه دارد.
 
انتهای پیام / 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار