پایگاه خبری پلاتز گزارش داد یک کشتی با پوشش بیمه‌ای یک شرکت انگلیسی محموله نفت ایران را انتقال داده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلاتز گزارش یک محموله ایرانی، در تحولی مهم، با پوشش بیمه‌ای یک کشور غربی انتقال داده شده است.

بر اساس گزارش پایگاه پلاتز که یک پایگاه خبری فعال در زمینه اخبار انرژی است، یک یک کشتی "سوئزگذر" که تحت پوشش بیمه‌ای یک کشور غربی قرار دارد اخیراً برای بارگیری محموله میعانات گازی وارد دو بندر ایرانی شده است.

طبق گفته منابع بازرگانی و طبق آنچه ابزارهای ردیابی کشتی‌ها نشان می‌دهند کشتی "الکساندر ۱" که تحت مالکیت شرکت "کشتی‌های فله‌بر ترانسلند" قرار دارد در بندر نفتی عسلویه روز ۲۵ جولای توقف کرده و پس از بارگیری در ۲۹ جولای راهی جزیره خارگ شده است.

مسیرهای سفر این کشتی نشان می‌دهد که در روز دوم آگوست وارد شهر بندری جبل‌علی در دبی امارات شده است که احتمالاً بار خود را در آنجا تخلیه کرده است.

اهمیت حمل محموله نفت خام ایران توسط الکساندر ۱ از آن است که کشتی مورد نظر تحت پوشش بیمه شخص ثالث شرکت انگلیسی "وست آو انگلاند" است.

پیش از این کشتی‌هایی که تحت پوشش بیمه‌ای این شرکت انگلیسی قرار داشتند به دلیل اعمال تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا بر ایران  از انتقال محموله‌های نفتی از ایران منع شده بودند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار