یک روزنامه صهیونیستی نوشتنخست وزیر این رژیم از قانونگذاران آمریکایی خواست از قدرت خود در کمک به مقامات اسرائیلی برای محاکمه نشدن در دیوان بین المللی کیفری استفاده کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  روزنامه نیویورک پست، روزنامه جروزالم پست نوشت نتانیاهو از قانونگذاران آمریکایی خواست از قدرت خود در کمک به مقامات اسرائیلی برای محاکمه نشدن در دیوان بین المللی کیفری استفاده کنند.

 این روزنامه صهیونیستی امروز نوشت: "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قانونگذاران آمریکایی خواست در به تاخیر انداختن تلاش هماهنگ کشورهای جهان برای محاکمه مقامات نظامی و سیاسی اسرائیلی در دادگاه های بین المللی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی در غزه به این رژیم کمک کنند.

نتانیاهو روز چهارشنبه در جلسه ای با اعضای کنگره آمریکا که برای شرکت در اجلاس آیپک به قلسطین اشغالی رفته اند از آنها خواست از قدرت خود در کمک به مقامات صهیونیست برای جلوگیری از محاکمه شدن در دیوان بین المللی کیفری در لاهه استفاده کنند. 

"استیو اسرائیل"، یکی از اعضای کنگره حاضر در این هیئت آمریکایی به روزنامه نیویورک پست گفت: "نتانیاهو از ما می خواهد هر کاری می توانیم انجام دهیم که جهان متوجه شود اسرائیل مرتکب جنایات جنگی نشده بلکه حماس مرتکب این جنایات شده است".



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار