انجمن صنفی کودکان و نوجوانان برای ارتقای سطح علمی – ادبی کودکان و نوجوانان 8 کارگاه تخصصی را با حضور استاتید این رشته برگزار می‌کند.

معصومه انصاریان، دبیر انجمن صنفی کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن صنفی کودکان و نوجوانان با هدف پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان 8 کارگاه علمی – ادبی را با حضور استاتید و نویسندگان این حوزه برگزار می‌کند.

وی در خصوص کارگاه‌ها عنوان کرد: برخی از این کارگاه‌ها شامل داستان نویسی خلاق به سرپرستی مجید راستی در حوزه کودک، "داستان نویسی" به سرپرستی سیامک گل شیری، "داستان نویسی خلاق" ویژه نوجوانان به سرپرستی نوین سید علی اکبر و "رمان نوجوان" به سرپرستی حمیدرضا شاه آبادی برگزار می‌شود.

انصاریان در خصوص کارگاه‌های دیگر بیان کرد: کارگاه "ویرایش" به سرپرستی محمد حسنی و کارگاه "شعر کودک و نوجوان" به سرپرستی حدیث غلامی، کارگاه "شاهنامه خوانی" به مری گری مرجان فولادوند و کارگاه ترجمه زبان انگلیسی با تدریس فرزاد فربد نیز در محل انجمن برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند از روز شنبه 18 مرداد تا روز جمعه به آدرس خیابان بیمه، بین مفتح و فرصت کوچه پروانه، پلاک 2 مراجعه و یا با شماره 88317755 تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.