معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش و پرورش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: به منظور برقراری اتصال میان نخبگان مهارتی، کارفرماها و بخش صنعت سیستم شبکه‌ ملی نخبگان مهارتی فعال شده است.

 یداله مهرعلیزاده معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ایجاد شبکه ملی نخبگان مهارتی گفت: با توجه به احساس نیازی که در بخش صنعت و در میان کارفرماها در زمینه بهره‌مندی از نیروهای توانمند و کاربلد وجود داشت، ایجاد شبکه ملی نخبگان در دستور کار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: شبکه ملی مهارت در واقع سیستم اتصال دهنده نخبگان مهارتی با بخش‌های مختلف صنعت کشور و کارفرماها است.

که به تدریج و با هماهنگی دستگاه های مرتبط از جمله وزارت آموزش و پرورش، بنیاد ملی نخبگان و سایر دستگاه‌های حوزه مهارتی که می تواند معرف این افراد باشد فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: پس از شناسایی افراد و ثبت‌نام در سامانه مورد نظر از  طریق کانال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور این افراد در اختیار متقاضیان بهره مندی از این نیروها قرار می‌گیرند.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: ارتباط ، نخبه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار