وزرای راه و شهرسازی و کشور هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه خانه ملت حضور می‌یابند.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسات کمیسیون خود، قرار است طرح‌های اصلاح ماده 113 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و نیز تأمین آب کشاورزی و شرب فلات مرکزی، شرق و جنوب شرق ایران را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
 
انتخاب و معرفی اعضای ناظر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها، رسیدگی به سؤال محمود نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و بررسی پرسش مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.
 
روز سه‌شنبه نیز مسئولان ذی‌ربط برای ارائه گزارش عملکرد بندهای (ق) و (ک) تبصره(2) قانون بودجه سال1393 کل کشور در این کمیسیون حضور می‌یابند.
 
کارگروه عمومی و دفاعی کمیسیون روز یکشنبه رسیدگی به تفریغ بودجه سال 1391 کل‌کشور در حوزه وزارت راه و شهرسازی را ادامه می‌دهد و کارگروه اقتصادی روز دوشنبه بررسی چگونگی تخصیص منابع بانکی، رسیدگی به طرح برنامه و بودجه و  بررسی تحول نظام بانکی را ادامه می‌دهد، همچنین رسیدگی به منابع و مصارف بودجه سال 1393 کل کشور (عدم تحقیق برخی از درآمدهای پیش‌بینی شده) در این کارگروه بررسی می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار