سازمان عفو بین الملل اعلام کرد اسناد و مدارکی در اختیار دارد که نشان می دهد رژیم صهیونیستی به طور عمدی بیمارستان ها و کادر پزشکی در نوار غزه را هدف قرار داده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه اینترنتی " فلسطین الان "؛ سازمان عفو بین الملل افزود اظهارات برخی از مقامات پزشکی که در نوار غزه کار می کنند ظن ها را در خصوص این که حمله ارتش اسراییل به بیمارستان ها و کادر پزشکی در نوار غزه عمدی بوده است تقویت می کند.
این سازمان بین المللی اعلام کرد بر اساس قانون بین المللی ، حمله به بیمارستان ها و کادر پزشکی ممنوع است و در ردیف جنایت جنگی تلقی می شود.
وزارت بهداشت فلسطین در غزه پیشتر اعلام کرده است 21 نفر از نیروهای امداد و پزشکی در تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه شهید و بیش از 85 نفر زخمی شدند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی 8 بیمارستان و ده ها مرکز پزشکی را در غزه هدف قرار دادند. بر اثر این حملات فعالیت پنج بیمارستان و خدمات رسانی آن ها به طور کامل متوقف شد و 34 مرکز پزشکی نیز دیگر قادر به ادامه فعالیت نیستند. ارتش رژیم صهیونیستی بیش از 20 دستگاه آمبولانس را در این تجاوز نظامی منهدم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار