خسروی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مشکل اینترنت زیر ساختی نیست/ افزایش 2 برابری پهنای باند داخلی و بین‌الملل

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با وجود افزایش کاربران، زیرساخت‌های ارتباطی نیز تقویت و گسترش می‌یابد.

 محمود خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: باتوجه به گسترش جامعه و تکنولوژی ارتباطات و زیرساخت‌ها به منظور ارتباطات بیشتر و راحت‌تر نیازمند گسترش و توسعه است.  
 
وی افزود: با توجه به توسعه شبکه و سرویس‌های ارتباطی، توسعه زیرساخت نیاز است، اظهار کرد: امسال 2 میلیون کاربر به کاربران اینترنت اضافه شده‌اند اما در کیفیت اینترنت مشکلی به وجود نیامده است که نشان دهنده توسعه زیرساخت‌های ارتباطی است.  
 
خسروی در ادامه عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون پهنای باند داخلی و بین‌المللی 2 برابر شده است و از حدود 70 به 140 رسیده است. 

وی در پایان درخصوص صنعت و اختلال در اینترنت خاطر نشان کرد: مشکل اینترنت زیرساخت‌ها نیست و هیچ مشکلی در زیرساخـت‌ها نداریم چرا که با افزایش تعداد کاربران، زیرساخت‌های ارتباطی هم تقویت می‌شوند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اینترنت ، زیرساخت ، باند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa
۰۰:۵۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
اااااااااااا؟؟؟

راس میگه؟؟

حداقل ی حرفی بزنه با عقل جور در بیاد

همین الانش که دارم نظر میدم 100 بار نت قطع و وصل میشه و خیلی مشکلات دیگه

ارگان ها و اینجور جاها اینترنت ماهواره دارن یا بهترین سرویس ولی مردم ندارن ، این ینی چی؟؟

تو کره طرف تو خیابون با سرعت 8 مگ تو نت حال میکنه اونوقت ما ایرانیا تو خونمون 256 زوری داریم و هزینه های زیاد

اگ راست میگن و واقعا مسئول هستند ی فکری ب حال سرعت و هزینه کنند

البته نمیکنند و انتظاری ازشون نیس

15 دقیقه انتظار برای وصل شدن نت به مدت 2 دقیقه
Iran (Islamic Republic of)
ayoob
۰۰:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
با عرض خسته نباشید خدمت آقای خسروی ، بنده یک کاربر خانگی ماهاست به دلیل ترس از واگذار شدن خط اشتراکم به دیگران مبلغی بسیار بالاتر از انچه خدمات می گیرم پول پرداخت می کنم و کسی هم پاسخگو نیست .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
سریعتر لطفا خیلی اینترنت تو ایران ارزونه بعضی موقع ها هم میبینی 2 روز قطعه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
اقا اینا چی میگن برا خودشون ها !
من حدود 4 ماه اینترنت adsl 256 حجمی داشتم توی این مدت سرعت دانلود 30 کیلوبایت بود که ساعتی تقریبا 105 مگابایت دانلود داشتم اما دیدم هزینه من خیلی بالارفته حتی قبض های 100 تومن و بیشتر هم داشتم به ناچار رفتم به نامحدود تغییر دادم از وقتی این تغیر انجام شد همه چی عوض شده سرعت دانلود 17 کیلوبات متوسط و حالا ساعتی حداکثر 60 مگابایت تونستم دانلود داشته باشم گذشته از تمام اینها اگر کمی و کیفی به سرعت اینترنت نگاه کنیم باید یک هشتم سرعت اسمی دانلود داشته باشیم این درحالی که یک هشتم سرعت 256 میشه 32 کیلوبایت و یک هشتم سرعت 128 میشه 16 کیلوبات این یعنی من هزینه استفاده از سرعت 256 کیلوبایت رو می پردازم در حالی که حداکثر سرویس ارائه شده به من 128 هم نمی شه !
در کل من هزینه چیزی رو می پردازم که اصلا بهم داده نشده !!!
در ضمن من از مخابرات سرویس گرفتم .
حالا یه سوال زیر ساخت که به گفته این مسئول گرامی هیچ مشکلی نداره پس علت پایین بودن سرعت دانلود چیه ؟ من منتظر پاسخ هر عزیزی هستم ؟
varzdar@outlook.com
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
پهنای باندو ولش کن. بگو چرا من که یه اینترنت 256 کیلو دارم باید برای دانلود یک کتاب pdf 5 مگابایتی گاهی نیمساعت معطل بشم؟ مگر قرار نبود مخابرات هر خط را فقط بین 8 نفر به اشتراک بگذارد؟ پس چرا سرعت به 100 بایت برثانیه!!! میرسد؟ بین 800 نفر به اشتراک می گذارید؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
شما که فقط بلدی اعتراض کنی یکم معلوماتت رو ببر بالا 256 کیلوبیت بر ثانیه که بین 8 نفر شار بشه سرعت دانلودش میشه 4 کیلوبایت بر ثانیه و اگر فقط خودتان روی خط باشید میشه 32 کیلوبایت بر ثانیه شما الان دارید از 3 برابر این سرعت استفاده می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
من الان از اینترنت سیم کارت ایرانسلم تو شهر تهران استفاده میکنم و از طریق 3G اینترنت پرسرعت وصل هستم و خیلی راضیم- ایرانسل چن روزی هست که سرعت اینترنت را افزایش داده و 3G را فعال کرده- درود بر وزیر محترم ارتباطات و درود بر ایرانسل
آخرین اخبار