سرهنگ حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

حذف ۶۰۰ تابلو 'حمل با جرثقیل' و 'توقف مطلقا ممنوع'

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش تابلوهای حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع خبر داد.

 سرهنگ سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با دستور سردار مومنی  رئیس پلیس راهور ناجا از 21 تیرماه امسال بعضی از تابلوهای حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع در حال جمع‌آوری است.

وی در ادامه به روند این اقدام مهم اشاره کرد و اظهار داشت: طرح کاهش تابلوهای حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع و زمان دار شدن برخی از تابلو در دستور کار پلیس است و این اقدام به صورت مقطعی نیست و این اقدام ادامه دارد.

*در برخی معابر تابلوها اضافه می‌شود

سرهنگ حسینی افزود: اولویت نخست پلیس برای جمع‌آوری برخی از تابلوهای حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع و بحث زمان‌دار شدن تابلو در معابر درجه ‌ یک است سپس درجه دوم که البته در صورت نیاز در برخی معابر شهری به جای کاهش تابلوها اقدام به افزایش و یا اضافه کردن این تابلوها را می‌کنیم .

این مقام مسئول اضافه کرد: تابلوهای که قرار است جمع‌آوری شود مورد پایش و شناسایی قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خاتمه عنوان کرد: از زمانی که سردار مومنی دستور به کاهش تابلو داده‌اند بالغ بر 600 تابلو حمل با جرثقیل و توقف مطلقا ممنوع جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: جرثقیل ، تابلو ، توقف ، ممنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
نوندوني خوبيه
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۶:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
این اقدام راهور کافی نیست هزاران تابلو بی معنی در سطح شهر تهران هستند که بی معنی هستن.کنار پارکها تابلو گذاشتن پس مردم کجا ماشین پارک کنند .این راهنمایی نه تنها مشکلی را حل نمی کنه که به مشکلات شهروندان اضافه می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
با سلام
لطفا در مورد تابلوهای راهنمایی و رانندگی که بعضی مغازه داران سودجو حهت منافع شخصی خودشان نصب می کنند رسیدگی کنید همین امروز در خیابان صابونچی میدان شوش بابت این تابلوهای بی هویت سرباز راهنمایی مرا جریمه کرده وقتی اعتراض نمودم اخطار دادن بیشتر جریمه ات می کنم و هیچ منبع و ماخذ پیگیری نیز در آنجا وجود نداشت
Yemen
محمود
۱۲:۵۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
با سلام
جالبه هر روز ماشین بی کیفیت تولید می شود . هیچ ماشینی هم از رده خارج نمی شود . هیچ تغییر اساسی هم در محدوده های پر ترافیک ایجاد نمی شود و هیچ پارکینگی در محدوده های پر ترافیک ساخته نمی شود ولی همه ی تهران شده است پارکینگ ممنوع !! خداکنه سر عقل آمده باشند که یا اینقدر به مردم فشار نیاورند یا به فکر راه چاره باشند برای معضل پارکینگ در سطح تهران بزرگ یا حداقل مناطق پر رفت و آمد .
آخرین اخبار