عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در سراشیبی نابودی قرار گرفته است، گفت: اگر جنایت‌های این رژیم ادامه پیدا کند، وضعیت منطقه دگرگون خواهد شد.

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ضمن محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع فلسطین گفت: آنچه در غزه شاهد آن هستیم یک تراژدی انسانی است که اتفاق می‌افتد.
 
وی افزود: هرچند این جنایت‌ها در قالب جنگ انجام می‌شود اما در اصل جنگ نیست چرا که جنگ در میدان نبرد اتفاق می‌افتد اما در غزه شرایط کاملاً برخلاف این است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آنچه در غزه روی می‌‌‌‌دهد بمباران کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع است که هیچ شباهتی با نبرد نداشته بلکه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی است.
 
وی افزود: اگر رژیم منحوس صهیونیستی تاب و تحمل مقاومت دارد با رزمندگان فلسطین مبارزه کنند نه اینکه در جنگ نابرابر مردم را به شهادت برساند.
 
جوکار در ادامه با اشاره به سکوت مرگ‌آور مجامع بین‌المللی در قبال اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: متأسفانه مجامع بین‌المللی خفقان گرفته‌اند.
 
وی افزود: مجامع به اصطلاح حقوق بشر در راستای سیاست‌های خبیثانه آمریکا حرکت می‌کند و ما شاهد هستیم که رژیم پلید صهیونیستی دست‌پرورده آمریکا و انگلیس است.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: متأسفانه شاهد نسل‌کشی در غزه هستیم که این نسل‌کشی توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت آمریکا و انگلیس انجام می‌شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به راه‌حل نجات فلسطین گفت: راهکار نجات فلسطین همان راهبردی است که مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر اعلام کردند، مبنی بر اینکه باید فلسطین تسلیح شود و امکانات در اختیار آنها گذاشته شود.
 
وی تصریح کرد: مسأله فلسطین توسط خود فلسطینیان قابل حل بوده و نیازی به سران بی‌غیرت عرب نیست.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر مردم فلسطین از کمک کشورهای عربی ناامید شده‌اند ولی با همت و اراده داخلی و نهضت مقاومت کار رژیم صهیونیستی را یکسره خواهند کرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بداند در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، گفت: این رژیم پلید در مقابل اراده مردم فلسطین نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. 

وی تصریح کرد: مردم سرزمین‌های اشغالی نیز روحیه ایستادگی ندارند و این موضوع به شکست رژیم صهیونیستی دامن خواهد زد.
 
جوکار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش حزب‌الله لبنان در پیروزی مقاومت فلسطین، گفت: امروزه حزب‌الله لبنان به عنوان لنگرگاه امنیتی منطقه و نهضت مقاومت است.
 
وی تصریح کرد: قطعاً اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند وضعیت منطقه دگرگون خواهد شد. 

جوکار در پایان با بیان اینکه شاهد هستیم مناطق دیگر فلسطین در التهاب است و این موضوع نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد، گفت: با یاری خدا و اراده ملت فلسطین و هوشیاری مقاومت و رزمندگان فلسطین بار دیگر رژیم صهیونیستی طعم تلخ شکست را خواهد چشید.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار