لالایی عموهای فیتیله ای برای بچه های "غزه"

عموهای فیتیله، جمعه 17 مرداد در حرکتی نمادین با همراهی کودکان و نوجوان ایرانی برای بچه های غزه لالایی می خوانند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، محمد مسلمی درباره برنامه این هفته فیتیله ای ها گفت: این برنامه پنجشنبه و جمعه به ترتیب با موضوعات «آشنایی با مشاغل» و «زبان» روی آنتن می رود و طی آن بچه ها با مشاغل مختلفی مثل نجاری، قنادی، نقاشی، نانوایی و .. آشنا خواهند شد.
 
وی افزود: برای برنامه روز پنجشنبه نمایش چشم پزشکی، کلیپهای کوتاهی درباره مشاغلی مثل سفال گری، لحاف دوزی، مسگری و .. پیش بینی شده، همچنین مسابقه 20 سوالی این برنامه نیز به موضوع مشاغل اختصاص داده شده است.
 
این بازیگر و کارگردان ادامه داد: جمعه 17 مرداد نیز با اجرای نمایش های زخم زبان، مثل آباد، و نمایش موزیکال سیر و پیاز خانه مخاطبان خود می رویم.
 
وی گفت: در این برنامه با بچه ها درباره استفاده درست از زبان به عنوان یکی از بزرگترین نعمت های الهی و خوب صحبت کردن گفتگو خواهیم کرد.
 
مسلمی با اظهار تاسف از وضعیت ناراحت کننده کودکان مظلوم غزه گفت: روز جمعه بخش مهمی از برنامه عموهای فیتیله ای به کودکان این سرزمین اشغال شده اختصاص داده می شود، در همین راستا از حضور یک نوجوان ایرانی  استفاده خواهیم کرد که به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی احساس خود را نسبت به وضعیت کودکان غزه عنوان خواهد کرد.
 
وی  افزود: جمعه میهمان برنامه فیتیله با عروسک های خود به استودیو می آیند، قصد داریم در حرکتی نمادین با حضور نماینده هایی از جمع کودکان ایرانی برای بچه های غزه لالایی بخوانیم.
 
 «فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست، این برنامه به تهیه کنندگی علیرضا آقایی و اجرای علی فروتن، حمید گلی و محمد مسلمی میهمان خانه مخاطبان خود می شود. این برنامه پنجشنبه و جمعه از ساعت 14 روی آنتن شبکه دو می رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فتیله ، غزه ، نمایش ، مسابقه ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار