میرحسینی: تمرینات حول سه محور کلی و اصولی دنبال می‌شود

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان قاره آسیا آماده می‌کند.

عباسعلی‌ میرحسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات را به صورت مستمر و متوالی پشت سر می‌گذاریم و ملی‌پوشان خوشبختانه به یک آمادگی نسبی و مطلوبی‌ دست پیدا کرده‌اند.
 
مربی تیم ملی  والیبال  جوانان‌ کشورمان گفت: تمرینات با حضور 17 بازیکن در محل فدراسیون والیبال دنبال می‌شود ما این اردو را  از روز پنج شنبه 9 مرداد ماه آغاز کرده‌ایم و طبق برنامه‌ریزی تمرینات  به مدت 11 روز پیگیری خواهد شد.
 
بازیکنان حاضر در این اردو به راحتی وارد این مرحله از تمرینات نشده‌اند بلکه از هر یک از آن ها زیر نظر کادر فنی تست‌های  تخصصی و فنی گرفته‌ شده است.
 
وی تصریح کرد:برای تشکیل تیم ملی جوانان  به همراه فرهاد نفرزاده‌ سرمربی‌ تیم ملی والیبال جوانان عملکرد حدودا‌ 160 ‌بازیکن  را به صورت کاملا تخصصی زیر نظر قرار دادیم‌ و از میان  آنها 26 الی 27 بازیکن‌ به اردوهای  تیم ملی دعوت شدند و کار طبق برنامه ریزی‌ منظم و اصولی  آغاز و دنبال شد.
 
وی گفت: بازیکنان حاضر در اردو‌های تدارکاتی‌ صفر کیلومتر‌ نبودند البته برخی از آنها نیاز به اصلاح‌ تکنیک‌داشتند که این کار به صورت اصولی صورت  گرفت ولی اکثر جوانان والیبالیست‌ در ترکیب تیم ملی از شرایط فنی و تکنیکی مطلوبی برخوردار بودند.
 
 وی گفت: خوشبختانه‌ برخی از ملی‌پوشان حاضر در این اردوهای‌ تمرینی در تیم ملی نوجوانان دوره گذشته حضور داشتند و تا حدودی با تجربه هستند.
 
مربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه یادآور شد: ما برای آماده سازی خوب به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از فرصت کافی برخوردار هستیم خوشبختانه تا کنون نوع عملکرد ملی‌پوش و باز دهی کار آنها مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش رفته است.
 
میر حسینی افزود: دیدگاه سرمربی تیم بر این است که برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی جوانان در شرایط کنونی حول سه محور قرار بگیرد نخست ان که بازیکنان در پستهای خود از استانداردهای فنی لازم بهره ببرند و نکات فنی را به خوبی آموخته و اجرا کنند تا به حدی برسند که برای تیم ملی بزرگسالان مفید واقع شوند.
 
دوم آن که باید تیم ملی جوانان آماده و حرفه‌ای بسازیم که در مسابقات آسیایی و دیگر عرصه‌های بتواند بازی خوب و حرفه‌ای در حد نام والیبال ایران به نمایش بگذارد.
 
سوم: بحث نتیجه نیز در این تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 
هدفمان کسب نتیجه‌ای بهتر از مقام سومی که جوانان کشورمان در مسابقات آسیایی دوره قبل بدست آورده بود و برای نیل به این هدف نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار