فرمانده انتظامی شهرستان مهر استان فارس از توقیف هفت خودرو و کشف محموله‌های قاچاق 540 میلیون ریالی قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ مسعود ظهرابی اظهار داشت: مأموران یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به پنج خودروی پژو 405 و دو خودروی پژو پارس در محور مهر - علا مرودشت مظنون شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروها یک‌هزار و 268 ثوب لباس، هفت‌ «ال ای دی» و 9 هزار و 60 نوع نوشیدنی قاچاق کشف کردند.

ظهرابی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله‌های قاچاق کشف‌شده 540 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این مورد شش متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان با 55 سرقت در اقلید

براساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی شهرستان اقلید استان فارس از شناسایی و دستگیری پنج سارق و کشف 55 مورد انواع سرقت از آنها خبر داد.

سرهنگ محمدحسین اسکندری ادامه داد: مأموران پاسگاه شهرمیان این شهرستان در راستای مبارزه با انواع سرقت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی پنج متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وی بابیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته از متهمان 55 مورد انواع سرقت از آنان کشف شد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفی‌گاه سارقان چهار موتورسیکلت، پنج باطری خودرو و مقادیری اموال مسروقه شامل وسایل تلمبه‌های کشاورزی کشف شد.

وی با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: شهروندان هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از وقوع انواع سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قاچاق ، شیراز ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.