فهرست پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته داوطلبان شاهد و ایثارگر آزمون سراسری سال 93 اعلام شد.

موذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از اعلام فهرست پایگاه‌های مشاوره انتخاب رشته داوطلبان شاهد آزمون سراسری سال 93 خبر داد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به انتخاب رشته آزمون سراسری سال 93 اظهار داشت: فهرست پایگاه‌های مشاور انتخاب رشته آزمون سراسری سال 93 ویژه داوطلبان شاهد و ایثارگر سراسر کشور اطلاع رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر اعلام شده است.

موذنی با تاکید بر بهره مندی داوطلبان شاهد و ایثارگر از مشاوره مشاوران تعیین شده برای انتخاب رشته آزمون سراسری خاطرنشان کرد: همه داوطلبان شاهد و ایثارگر با در دست داشتن کارت آزمون و سوابق تحصیلی می‌توانند از 15 تا 22 مرداد 93 به پایگاه‌ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مشاوران مستقر در پایگاه‌های انتخاب رشته ضمن اطلاع رسانی آخرین ضوابط و شرایط انتخاب رشته و اطلاعات مربوط به سهمیه‌های شاهد و ایثارگر، با بررسی کارنامه آزمون، سوابق و علایق تحصیلی و همچنین آینده نگری شغلی افراد، راهنمایی‌های لازم را به صورت گروهی و فردی به داوطلبان شاهد و ایثارگر ارائه خواهند داد.

گفتنی است، داوطلبان انتخاب رشته شاهد و ایثارگر می‌توانند بر اساس ساعات اعلام شده در سایت ایثار به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار