یک استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با فراهم کردن امنیت شغلی برای خبرنگاران توسط دولتمردان، این قشر می‌تواند اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده و از سوگیری‌ها جلوگیری می‌شود.

"محمدرضا سعیدی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه خبرنگاران باید به عنوان قشر روشن فکر جامعه سوژه‌هایی را انتخاب کنند که جامعه را به سمت رفع مشکلات بنیادین پیش ببرد، گفت: خبرنگاری کاری سخت است، لذا کسانی باید به دنبال این حرفه بروند که عشق را چاشنی کار کنند تا موانع و مشکلات کار آنان را از پا در نیاورد.

این استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه همه ما باید خدمتگذار مردم باشیم، تصریح کرد: خبرنگاران پیامبران دنیای اطلاعات هستند و باید در خدمتگذاری خود مصلحت مردم را در نظر داشته باشند. 

وی در پایان با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران خاطر نشان کرد:  با فراهم کردن امنیت شغلی برای خبرنگاران توسط دولتمردان، این قشر می تواند اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند در صورتی که خبرنگاران امنیت شغلی داشته باشند دنبال سوگیری شخصی به خاطر معاش نخواهند رفت، امیدوارم نظام حاکم برای امنیت شغلی خبرنگاران برنامه ریزی های لازم را انجام دهد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار