مشارکت همه افراد با استعداد در "جشنواره تجسمی جوانان"

بیست و یکمین دوره "جشنواره تجسمی جوانان" با مشارکت تمامی افراد با استعداد و استان‌ها برگزار می‌شود.

رضوان صادق‌زاده دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان از 17شهریور ماه در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: در دوره‌های قبل که از اعضای هیئت داوران این جشنواره بین المللی بودم افسوس می‌ خوردم که چرا افراد ضعیف از استان‌ها شرکت داده شده‌اند و این در حالی است که در استان‌هایی چون اصفهان خبر دارم که نقاشان خوبی فعالیت  می‌‌کنند.

وی گفت: بسیاری از افراد از برگزاری این جشنواره اطلاع نداشتند، البته گزینش انتخاب افراد (هنرمندان)‌ از طریق وزارت ارشاد آن استان باید صورت می‌گرفت. اما ظاهرا در بعضی استان‌ها انتخاب به این نبود.

صادق زاده گفت:‌ بنابراین افراد نه  چندان خوبی به لحاظ هنری وارد این جشنواره می‌شدند.

وی در ادامه تصریح کرد:‌  امسال تلاش خواهیم کرد تا در بیست و یکمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان هنرمندان خوبی شرکت کنند یا در حقیقت مشارکت داشته باشند.

دبیر این دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان گفت:‌ البته نمی‌دانم که انتخاب افراد خوب و یا به عبارتی گزینش این هنرمندان به چه صورت باید انجام شود تا افراد با استعدادی وارد جشنواره شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.