هنرهای تجسمی درهفته‌ای که گذشت؛

برگزاری اولین بازار نقاشی

هنرهای تجسمی شاهد اولین بازار بزرگ نقاشی بود .

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: درهفته‌ای که گذشت خانه هنرمندان ایران میزبان اولین بازار نقاشی روز سه شنبه 14 مرداد درگالری‌های خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این نمایشگاه آثار نقاشی در ابعاد مختلف و موضوعات متفاوت به نمایش گذاشته شد. نمایشگاه بازار نقاشی در یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خانه هنرمندان ایران برگزار شده است.

به گفته " جمشید حقیقت شناس" مدیرنگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران این نمایشگاه قصد دارد که تابلوهای هنر را وارد خانه‌ها کند در حقیقت هدف از برگزاری این نمایشگاه راه یافتن آثار هنری به ویژه نقاشی به منازل و آشنایی بیشتر مردم با آثارهنری است.

 
نمایشگاه نقاشی – خط درنگارخانه ترانه باران


نمایشگاه نقاشی- خط از 12 مرداد درنگارخانه ترانه باران برگزار شده که دراین نمایشگاه تازه‌ترین آثار هنرمند خوشنویس کشورمان بهمن رزاقی به نمایش گذاشته شده است.

دراین نمایشگاه این هنرمند تازه ترین آثارش را به شیوه‌ای متفاوت و بدون الگو برداری از شیوه‌های دیگر خوشنویسی خلق کرده است. این نمایشگاه تا 22 مرداد در نگارخانه ترانه باران ادامه دارد.
 
آثار معرق و منبت درنگارخانه معرفت


نمایشگاه معرق و منبت از 12 مرداد در نگارخانه معرفت برگزارشده در این نمایشگاه آثار هنرمندان معرق کار به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه که دربرگیرنده آثاری با نگاهی به شیوه‌های قدیمی است تا 21 مردادماه درنگارخانه معرفت ادامه دارد.


نمایشگاه نقاشی درنیاوران

فرهنگسرای نیاوران از روز جمعه 17 مرداد میزبان دو نمایشگاه نقاشی است. این نمایشگاه‌ها که آثار استادان سلطان پور و حکیم رابط است به مدت یک هفته درنگار‌خانه‌های فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد.

 
نقش جهان درقاب آثار سورئال


نگارخانه نقش جهان از 16 مرداد میزبان نمایشگاهی از آثارخلق شده عطیه چگینی است که در فضایی از رنگ‌های سیاه و سفید و در دنیای سورئال ارائه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجسمی ، بازار ، بزرگ ، نقاشی ، هنرهای ، آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار