نخستین هتل چهار ستاره استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان بروجن بهره برداری شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح این هتل گفت: این مکان اقامتی در زمینی با مساحت شش هزار مترمربع و زیربنای هزار و 300 متر مربع شامل: واحدهای اقامتی، پذیرایی، سفره خانه سنتی، استخر، سالن‏های ورزشی و سالن‏های اجتماعات ساخته شده است.

بهمن عسگری، اعتبار تخصیصی ساخت این هتل را 60 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: 50 میلیارد ریال این اعتبار از محل اعتبارات بخش خصوصی و 10 میلیارد ریال نیز از تسهیلات بانکی بنگاه‏های زودبازده تامین شده است.

وی،با اشاره به افزایش ظرفیت اقامت در استان چهارمحال و بختیاری با بهره برداری از این هتل و اشتغالزایی برای 60 نفر، گفت: این هتل 80 تختخوابی است.

بازدید از طرح های نیمه تمام مجتمع گردشگری شهرستان بروجن، هتل 5 ستاره بروجن، 3 ستاره سیاسرد و منطقه نمونه گردشگری سیاسرد از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به این شهرستان است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.