شهردار هیدج گفت: تملک زمین‌های اطراف مسجد جامع یکی از اولویت‌های شهرداری هیدج است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر ملک‌محمدی، با بیان اینکه شهرداری هیدج پروژه‌های مهمی را در دست اجرا دارد، اظهار کرد: تملک زمین‌های اطراف مسجد جامع هیدج از اولویت‌های مهم سال جاری محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای رفع ترافیک در این محل انجام می‌شود تا با مناسب‌سازی این مکان فضای مطلوبی برای عبور و مرور اتومبیل‌ها مهیا شود.

این مسئول با اشاره به تجاری بودن زمین‌ها عنوان کرد: این زمین‌های تجاری 500 متر مربع بوده که تاکنون بیش از 50 درصد زمین‌ها خریداری شده است.

شهردار هیدج افزود: برای تملک کامل زمین‌ها و مناسب‌سازی این محیط اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان مورد نیاز بوده که تاکنون 50 درصد این مبلغ هزینه شده و مابقی نیز در راستای اتمام پروژه صرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تاکنون پیشرفت فیزیکی این طرح 70 تا 80 درصد بوده بوده است، زمان اتمام این طرح بیش از یک هفته طول نخواهد شد و امیدواریم این طرح با جذب اعتبارات لازم به موقع به سرانجام برسد.

ملک محمدی با اشاره به ضرورت آسفالت‌ریزی به خیابان‌های هیدج گفت: تعدادی از خیابان‌های هیدج باید به زودی آسفالت‌ریزی شوند که اجرای این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان ظرف یک هفته آینده آغاز خواهد شد.

شهردار هیدج با اشاره به دیگر پروژه‌های مهم شهر هیدج افزود: تکمیل پروژه ورودی و خروجی شهر هیدج و خرید تجهیزات و تابلوهای مورد نیاز از دیگر پروژه‌های مهم شهر هیدج است.

وی در ادامه با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان در حال اجرا است، اظهار کرد: این پروژه تاکنون با پیشرفت 90 درصدی همراه بوده و به زودی کار اجرای آن به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/م
منبع: ایسنا
برچسب ها: زنجان ، تملک ، هیدج ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.