رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم در زمان مناسب رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) را ترور خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی اخبار فلسطین، "بنی گانتس" علنأ گفت رهبران حماس همچنان هدفی برای حذف فیزیکی از سوی اسراییل هستند و هر زمان فرصت فراهم شود آنها را ترور می‌کنیم.

وی در کنفرانس خبری در یکی از شهرک های صهیونیستی افزود ما عملیات گسترده ای در غزه صورت دادیم و سپس این عملیات  به حمله زمینی در داخل نوار غزه تبدیل شد . نتایج جنگ برای غزه بسیار ویرانگر بود .

گانتس با اشاره به نگرانی و ترس شدید شهرک نشینان از بازگشت به محل سکونت خود از آنها خواست به خانه ها و مزارعشان بازگردند و زندگی عادی خود را ادامه دهند . وی تاکید کرد ارتش اسراییل در کنار آنها خواهد ماند و از انها حمایت می کند . گانتس افزود ارتش اسراییل از این پس در مناطق مرزی (با غزه) مستقر خواهد شد.

رئیس ستاد ارتش اسراییل با اشاره به بعید بودن آغاز جنگ دیگری ضد غزه تصریح کرد ما پاییز و زمستان را در پیش خواهیم داشت و باران زمستانی گرد و غبار را از تانک های اسراییل خواهد زدود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار