رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از راه اندازی 10 پروژه صنعتی بزرگ در فارس در آینده نزدیک خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی همتی گفت: با راه اندازی این صنایع در هفته دولت زمینه اشتغال 470 نفر فراهم خواهد شد و تلاش می کنیم کارخانه سرامیک آباده هم تا آن زمان راه اندازی شود که با احتساب ظرفیت اشتغال ایجاد شده این واحد صنعتی ظرفیت ایجاد شده به بیش از 700 نفر می‌رسد.

وی با اشاره به بازگشایی تدریجی کارخانه‌های تعطیل شده استان، ادامه داد: چشم‌انداز صنعت و معدن استان فارس بسیار روشن و امیدوار کننده است و دولت در حال نهایی کردن بسته‌هایی برای حمایت بیشتر و بهتر از صنایع در کشور است که موضوع تسهیلات بانکی‌ از جمله مواردی است که در این بسته ها به آن توجهی ویژه شده است.

این مقام مسئول در پاسخ به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی صنعتگران بیان کرد: مشکلات تولید و صنعت و معدن تنها مختص به فارس نیست و به سبب مسائل اقتصادی و اعتباری همین مشکلات در سایر استان‌های کشور هم وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: بزرگترین مناقصه معدنی فارس برای واگذاری 600 معدن برگزار شده و امیدواریم به‌زودی نتایج آن در حوزه اشتغال نمایان شود.

همتی از بازدید مدیر عامل شرکت ایمیدرو از منطقه انرژی لامرد خبر داد و گفت: رایزنی‌هایی برای ایجاد برخی تحول‌های بزرگ در بخش صنعت و معدن در حال انجام است.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: راه اندازی ، طرح ، صنعتی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.