مسئول کنترل و پیشگیری از ایدز و بیماری های آمیزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اهدا جایزه بین المللی روبان قرمز به باشگاه مثبت مشهد خبر داد.

دکتر علی محمد حسین پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،با اشاره به این جایزه که در کنفرانس ایدز در ملبورن استرالیا در اواخر جولای 2014 به پاس زحمات این موسسه در حمایت از قربانیان ایدز، در بخش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر اهدا شده است گفت: جایزه بین المللی روبان قرمز هر دو سال یکبار به سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه توانمندی قربانیان ایدز اهدا می شود.

وی افزود: باشگاه مثبت از سال 1385 با همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان ملل متحد در کشور تاسیس شده است.

مسئول کنترل و پیشگیری از ایدز و بیماری های آمیزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باشگاه های مثبت با هدف استفاده از ظرفیت های مردمی و بهره مندی از توان تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی و افزایش مشارکت افراد اچ.آی.وی مثبت در برنامه های پیشگیری ایجاد شدند.
دکتر علی محمد حسین پور افزود: برپایی کارگاه ها و کلاس های آموزشی، اردوهای تفریحی و ورزشی، جشن های ملی و مذهبی، ارائه مشاوره های فردی و برنامه های گروه درمانی، تهیه و انتشار رسانه های آموزشی و اشتغال زایی از فعالیت های باشگاه مثبت مشهد می باشد.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: جایزه ، روبان ، قرمز ، باشگاه ، مثبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.