فرمانده راهور شرق استان تهران بر لزوم تقویت بیش از پیش راهنمایی رانندگی این شهرستان با توجه به شریان‌ های اصلی به سمت شمال کشور تاکید کرد.

علیرضا همیانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت با توجه به وجود دو محور اصلی هراز و فیروزکوه، این یگان باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه نیروهای راهنمایی و رانندگی در هر زمان و مکان، آماده فراهم‌‏ سازی امنیت جاده ‌ها هستند، افزود: از این رو با تأمین امکانات کافی و لازم ‌می ‌توانیم علاوه بر ارائه خدمات مناسب به مردم، نیروهای راهور را نیز حمایت کنیم.

همیانی اضافه کرد: شهرستان دماوند با توجه به وجود دو محور اصلی هزار و فیروزکوه، همیشه در بخش امنیت راه‌‌ ها و جاده‌ ها مورد اهمیت بسیاری بوده است.

فرمانده راهور شرق استان تهران با بیان اینکه امکانات کافی برای راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند وجود نداشت، افزود: اکنون با تلاش نیرو‌های زحمت ‌کش انتظامی و راهور، شاهد رشد و توسعه این بخش مهم هستیم.

وی ادامه داد: یکی از کارهای شهرستان دماوند در بخش پلاک‌ گذاری است، این موضوع در سال ‌های گذشته صورت می ‌گرفته است، اما به دلیل حمایت نکردن و نداشتن امکانات کافی متوقف شدز/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.