لزوم برنامه ریزی در خصوص ترافیک و افزایش جمعیت سرازیر شده از تهران در این شهرستان تاکید کرد.

مجید صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر برنامه ‌ای در خصوص نظم و انضباط اسکان‌ های جمعی و رفت و آمد‌ها نداشته باشیم، قطعا با مشکلات روبه‌ رو می‌شویم.

وی ادامه داد: دماوند فعلی در زمینه ترافیک، وضع بومهن سابق را پیدا کرده است، نبود کمربندی در منطقه گیلاوند و وجود تمام خودروهای گذری به سمت فیروزکوه در این منطقه، ترافیک سنگینی را به وجود می ‌آورد.

صفری افزود: امیدواریم با تلاش همه مسئولان بتوانیم برای رفاه، امنیت و آسایش مردم گام برداریم و همه به دنبال این هستند که برای کاهش مشکلات ترافیکی اقدامی صورت بگیرد تا کاهش ترافیک را در شهرستان دماوند به همراه داشته باشیم.

معاون برنامه ‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در حال حاضر افزایش ترافیک و سرازیر شدن جمعیت از تهران به شهرستان دماوند از مشکلات اساسی این شهرستان است.

وی ادامه داد: تأمین امنیت از اصلی ‌ترین نیارهای جامعه کنونی است و امنیت در مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با وجود ناامنی‌ های فعلی در منطقه، از موضوعات حیاتی بسیار مهمی به حساب می‌آید.

صفری با بیان اینکه تلاشی که برای امنیت شهرستان دماوند می‌شود، بسیار قابل تقدیر است، افزود: با وجود اینکه در این نشست، نیروی بسیار کارآمد و توانمندی را از دست می ‌دهیم، اما بهانه ‌ای شد تا با سفید پوشان راهور دیداری داشته باشیم.

معاون برنامه‌ ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: از همه سبز پوشان و سفید پوشان نیروی انتظامی که زحمات شبانه‌ روزی می‌ کشند تا امنیت شهروندان را فراهم سازند، تقدیر می‌ کنیمز/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.