رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند گفت: دماوند از رتبه بسیار مناسبی در زمینه پلیس راهور استان تهران برخوردار است.

ناصر امیریان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خوشبختانه امکاناتی که اکنون شهرستان دماوند در زمینه راهنمایی و رانندگی دارد، در بسیاری از شهرستان‌ های دیگر استان تهران وجود ندارند.

وی ادامه داد: امروز شهرستان دماوند شرایط بسیار مناسبی دارد و این موضوع حاصل تلاش همه کسانی است که راهور شهرستان دماوند را حمایت کردند.

امیریان تصریح کرد: به خاطر کمبود‌ها و نداشتن امکانات شهرستان ‌های همجوار، ‌آن‌ها را نیز زیر پوشش خود قرار دادیم و خدمات راهور دماوند از انتهای بزرگراه بابایی تهران تا نزدیکی ‌های فیروزکوه ادامه دارد.

رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند افزود: در این بین، توانستیم با کمک شهرداری ‌ها وضع حمل و نقل وسایل نقلیه، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، معابر، نقاط حادثه‌ خیز و ... را ساماندهی کنیم؛ همچنین تصادفات نسبت به چند ساله گذشته کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هم ‌اکنون پنج آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در شهرستان دماوند وجود دارد، افزود: هر کدام به طور میانگین در هفته 500 گواهینامه را برای تأیید به پلیس راهور شهرستان دماوند ارسال می‌ کنند؛ دماوند تنها شهرستانی به حساب می ‌آید که از لحاظ جرایم و صدور گواهینامه به روز است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

امیریان گفت: تاکنون با حدود 730 هزار فقره تخلف برخورد شده و همچنین 46 هزار و 463 دستگاه خودرو در ستاد ترخیصی راهور، آزاده شده است و روزانه 300 نفر برای ترخیص وسیله نقلیه خود به راهنمایی و رانندگی مراجعه می‌ کردند.

رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند با بیان اینکه با چهار هزار و 50 نفر از کسانی که فاقد گواهینامه بودند، نیز برخورد جدی صورت گرفت، افزود: 9 هزار و 45 جلد گواهینامه تعویض شد و یک‌‏هزار و 109 جلد گواهینامه موتور و یک ‏‌هزار و 117 جلد گواهینامه المثنی صادر شده است.

وی با بیان اینکه چهار هزار و 577 جلد گواهینامه توسط راهنمایی و رانندگی صادر شده است، افزود: در این بین، روزانه 300 گواهینامه با نام شهرستان دماوند توسط راهور تأیید و چاپ می ‌شود.

امیریان افزود: مردم برای رسیدگی به اعتراضات خود باید به ورامین یا تهران مراجعه می ‌کردند که خوشبختانه حدود یک سال است که به اعتراضات در دماوند رسیدگی می ‌شود و اکنون 900 پرونده رسیدگی به تخلفات به دادگستری شهرستان دماوند ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.