به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اماکن اقامتی این اداره کل آمادگی پذیرش و اسکان هزار خانواده در روز را دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛سلیمان محبی گفت: تابستان امسال 959 کلاس درس در  116 مدرسه استان برای اسکان مسافرین تابستانی در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: 63 مدرسه در شهر کرمانشاه و 53 مدرسه در مناطق تابعه استان به این منظور در نظر گرفته شده اند.

محبی گفت: از مجموع 959 کلاس در نظر گرفته شده 635 کلاس آن در شهر کرمانشاه و 324 کلاس نیز در سایر مناطق تابعه در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه مراکز اسکان مسافرین را شامل خوابگاه های دانش آموزی، خانه های معلم و معلم سراها و مدارس دانست و افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافرین کلیه کلاس ها در شهرستان کرمانشاه به گروه ویژه و الف ارتقاء یافته اند.

محبی با بیان اینکه امسال 23 پایگاه پذیرش مسافرین در سطح استان در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از این پایگاه ها در شهر کرمانشاه و مابقی در سایر مناطق ایجاد شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای تابستان تاکنون 6454 نفر در قالب 1361 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافته اند، افزود: در مجموع از ابتدای سال تاکنون 7976 نفر روز در این اماکن اقامت داشته اند.

 گفتنی است: فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمانشاه از 25 خرداد ماه آغاز شده و تا 15 شهریورماه ادامه می یابد./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، اماکن ، اقامتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
متاسفانه در روز خبرنگار سایت استانهای شما خبر جدید ندارد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۲:۱۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
راست میگه چه امکانات مفرحی !کلاسها شده هتل پنج ستاره