سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: در این بازی می توانستیم پیروز باشیم ولی نشد، هفته های بعد بهتر می شویم.


لیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک نفت مقابل راه آهن عنوان کرد: در ابتدا به تیم راه‌آهن تبریک می‌گویم در یک بازی پایاپای توانست به برتری برسد. ما چندین موقعیت خوب در نیمه اول به دست آوردیم و شاید موقعیت‌سوزی ما به ما آسیب‌ رساند اما در مجموع از عملکرد بازیکنا‌نم راضی هستم و بسیار خوب ظاهر شدم.

وی با اشاره به گلی که امین منوچهری به ثمر رساند، تأکید کرد: در دو هفته گذشته 2 گل دریافت کردیم که بسیار کم در جریان بازی رخ می دهد. گل قشنگی که هفته گذشته پیام صادقیان به ثمر رساند و گلی که در این هفته امین منوچهری وارد دروازه ما کرد که کمتر اتفاق می‌افتد توپ به پا جفت و جور شود.فکر کنم همچین گلی را 17 سال پیش من در بازی استقلال و پاس به ثمر رساندم.

سرمربی نفت یادآور شد: بر خلاف روند بازی گل خوردیم. باید عیب‌های خود را برطرف کنیم برای اینکه بازیکنان جوان بهتر شوند نیاز به زمان داریم ما تمرینات خود را دنبال می‌کنیم تا برای دیدار مقابل استقلال اهواز آماده شویم و این نتیجه را جبران کنیم.

منصوریان در خصوص گل دومی که پس از 4 دقیقه از زمان گل تساوی ‌بخش تیمش دریافت کرد، گفت: وقتی که تیمی به گل می‌رسد حاصل تلاش تمام بازیکنان است و وقتی گل دریافت می‌کند همه مقصر هستند. به نوعی ما در نیمکت باید بیشتر مدیریت می‌کردیم. بازیکنان کم سن و سالی داریم که می طلبد بیشتر مدیریت کنیم قطعا روی این عیب‌ها کار خواهیم کرد نکته‌‌ای که مهم است این است که تیم ما روند صعودی دارد و از عملکرد بازیکنان هم راضی هستم. ما در نیمه اول می‌توانستیم با سه گل به رختکن برویم.

وی افزود: منوچهری گلی به ثمر رساند که هر چند سال یکبار زده می‌شود نمی‌خواهم از ارزش برد راه آهن کم کنم به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی هفته آینده مقابل استقلال خوزستان ما جبران کنیم.

- See more at: https://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930516000975#sthash.vHdowKWX.dpuf

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک نفت مقابل راه آهن عنوان کرد: ما چندین موقعیت خوب در نیمه اول به دست آوردیم و شاید موقعیت‌سوزی ما به ما آسیب‌ رساند اما در مجموع از عملکرد بازیکنا‌نم راضی هستم و بسیار خوب ظاهر شدیم.گل قشنگی که هفته گذشته پیام صادقیان به ثمر رساند و گلی که در این هفته امین منوچهری وارد دروازه ما کرد که کمتر اتفاق می‌افتد توپ به پا جفت و جور شود.

وی ادامه داد:فکر کنم همچین گلی را 17 سال پیش من در بازی استقلال و پاس به ثمر رساندم.

سرمربی نفت ادامه داد: باید عیب‌های خود را برطرف کنیم برای اینکه بازیکنان جوان بهتر شوند نیاز به زمان داریم ما تمرینات خود را دنبال می‌کنیم تا برای دیدار مقابل استقلال اهواز آماده شویم و این نتیجه را جبران کنیم.وقتی که تیمی به گل می‌رسد حاصل تلاش تمام بازیکنان است و وقتی گل دریافت می‌کند همه مقصر هستند. به نوعی ما در نیمکت باید بیشتر مدیریت می‌کردیم.

منصوریان گفت:منوچهری گلی به ثمر رساند که هر چند سال یکبار زده می‌شود نمی‌خواهم از ارزش برد راه آهن کم کنم به آنها تبریک می‌گویم .  بازیکنان کم سن و سالی داریم که می طلبد بیشتر مدیریت کنیم قطعا روی این عیب‌ها کار خواهیم کرد نکته‌‌ای که مهم است این است که تیم ما روند صعودی دارد و از عملکرد بازیکنان هم راضی هستم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار