در پیام محمود گودرزی وزیر وزارت ورزش و جوانان آمده است رسانه ها ناظران امین و موثر عملکرد مسئولان و نگهبان حقوق مردم هستند.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  گودرزی در آستانه روز خبرنگار با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی و تمامی شهدا و فرهیختگان عرصه فرهنگ و آگاهی بخشی مردم در پیامی از تلاشگران این عرصه در دو حوزه ورزش و جوانان قدر دانی کرد.

 در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:

افتخارمی کنم که خبرنگار بوده ام و عضوی از جامعه بزرگ، فهیم و پر تلاش رسانه هستم و اعتقاد راسخ دارم بخش عمده ای از تحقق حاکمیت ورزش پاک و معنوی بر پایه معرفت ناب ایرانی – اسلامی با کمک رسانه و خبرنگاران عزیز این عرصه شکل گرفته است.

 در بخش دیگری از این پیام ، دکتر گودرزی با تشکر از همراهی رسانه ها در پیشبرد برنامه های وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید گفت : قطعا نقدهای اصحاب رسانه به عنوان ناظران امین و موثر عملکرد مسئولان و نگهبان حقوق مردم ، بهترین کمک به وزارت ورزش و جوانان ، معاونان ، مدیران ستادی و استانی و روسای فدراسیون ها خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از رسانه ها و خبرنگاران خواست به مسایل جوانان توجه بیشتر و وی‍‍ژه ای داشته باشند و مطالبات آنها از سایر دستگاه های مرتبط با امور جوانان را مد نظر قرار دهند تا وزارت ورزش و جوانان بتواند با هماهنگی و همراهی سایر نهادها در موضوع ملی جوانان گام های موثرتری برای حل مشکلات این بخش مهم جامعه ایران بردارد.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار