هدیه دادن سلاح عشق و محبت است که البته جنبه معنوی آن باید برایمان مهم باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هدیه دادن انسان را با نشاط کرده و شادی آفرین است. در ضمن برای ابراز علاقه و محبت خود به یکدیگر گاهی به هم هدیه دهید. البته لازم به ذکر است که در این راستا جنبه مادی کادو مطرح نبوده و تنها ارزش معنوی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

بر این اساس ربابه غفار تبریزی روانشناس بالینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هدیه دادن مادر و پدر به کودک در موقعیتهای خاص همچون روز تولد، اعیاد و ... و نیز به هنگام انجام دادن کار خوب کودک می‌تواند هم سبب تشویق وی به انجام کارهای نیک و هم نشانه ابراز محبت و علاقه آنان به فرزندشان باشد.

وی، تصریح کرد: در این راستا لازم است که پدر و مادر با رفتار خود، کادو دادن را به کودک خود یاد دهند. آنان می‌توانند الگوی مناسبی برای فرزندانشان باشد تا وی طرز کادو دادن به دیگران را فرا گیرد.

این روانشناس، در ادامه بیان کرد: هدیه دادن شادی آفرین است وانرژی مثبت، عشق و محبت را بین طرفین حاصل می‌کند. زوجین هم باید توجه داشته باشند که برای پایدار ماندن شعله عشقشان در روزتولد، سالگرد ازدواجشان و... و حتی به طور اتفاقی (سورپرایز) به همدیگر هدیه دهند.

غفار تبریزی خاطرنشان کرد: کادو دادن نباید جنبه تجارتی و مادی داشته باشد بلکه ارزش معنوی آن مهم بوده و با توجه به خصوصیات طرف مقابل کادو داده شود و حتما نباید فقط در موقعیتهای خاص این کار انجام شود بلکه به صورت اتفاقی و سورپرایز برای ابراز عشق و محبت می‌توانیم به همدیگر هدیه دهیم.

 گفتنی است هدیه دادن می‌تواند به نرمی سلاح عشق و محبت باشد که بهتر است آن را از همدیگر دریغ نکنیم حتی با......

گزارش از ایده مفرح 

انتهای پیام/  
برچسب ها: هدیه ، عشق ، محبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار