سلطانی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

لزوم طرح قوانینی مبنی بر ایجاد امنیت و تسهیلات برای خبرنگاران

رئیس گروه علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: باید به لحاظ حقوقی و قانونی امکانات ویژه و خاص‌تری را برای خبرنگاران قائل شویم یعنی قوانین را به گونه‌ای طراحی کنیم که خبرنگار بتواند از تسهیلات و امنیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

"محمد سلطانی‌فر" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد (روز خبرنگار) با بیان اینکه باید نگاه‌ها به خبرنگاران تغییر کند، اظهارداشت: خبرنگاری شغلی سخت است که تا فرد عاشق آن نباشد‌، نمی‌تواند سختی‌های آن را تحمل کند، لذا باید در نگاه بدبینانه را نسبت به خبرنگار عوض کنیم.

رئیس گروه علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات افزود: باید به لحاظ حقوقی و قانونی امکانات ویژه و خاص‌تری را برای خبرنگاران قائل شویم یعنی قوانین را به گونه‌ای طراحی کنیم که خبرنگار بتواند از تسهیلات و امنیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

سلطانی‌فر در پایان خاطر نشان کرد: از طریق نظام‌‌های صنفی نظام‌هایی را طراحی کنیم که خبرنگار بتواند با تکیه بر آن حقوق خود را به دست آورد و  به خبرنگار به عنوان یک یار و یاور حوزه رسانه‌ای در کشور نگاه شود. 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار