معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به ضرورت بازنگری در سند ملی مهارت در راستای اهداف و فعالیت های جدید این سازمان تاکید کرد.

 یداله‌مهر علیزاده معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه مهندسی درباره‌ای در فعالیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در راستای فعالیت‌های در نظر گرفته شده و اهداف جدید صورت گرفته ضروری است تا همسو با این اقدامات سند ملی مهارت نیز مورد بازنگری قرار گیرد.

وی، در ادامه تصریح کرد: در چند سال اخیر هم‌چنین با توجه به اخذ سیاست‌هایی خاص از جمله سند توسعه، اقتصاد مقاومتی، سند توسعه اشتغال پایدار نیاز به بازنگری اطلاعات در زمینه عملکرد برنامه پنجم توسعه را ایجاب می‌کرد، چرا که با توجه به شرایط ویژه کشور به دلیل تحریحه‌های گسترده به وجود آمده در اقتصاد مقاومتی به سر می‌برد و سازمان‌های متولی توسعه نیز باید متناسب با این سیاست‌ها خط مشی خود را مورد بازنگری قرار دهند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید بر اینکه این سازمان موظف است پابه‌پای سایر نهادها در خصوص اشتغال فعالیت کند.

خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سند توسعه استان‌ها متناسب با توان و ظرفیت‌شان و توجه به شرایط بومی مورد بازنگری قرار گرفت و همسو با آن سند مهارتی در استان‌ها نیز بازنگری شد که این اقدامات با برنامه‌های عملیاتی و اجرایی استان‌ها نیز متصل شد در مجموع سیاست‌های جدیدی تا کنون در دست اقدام قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: دستیابی ، سند ، اهداف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار