مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 از اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت در بیش از 840 واحد تجاری خبر داد.

 محمد رضا دقیقی مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت در بیش از 840 واحد تجاری و صنوف در محلات 20   گانه منطقه 15 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور گسترش تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌های خشک وتر از مبدأ در نواحی 8 گانه و محلات 20 گانه منطقه 15 در دست اجرا است.

دقیقی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان بازیافت با حضور در واحد‌های صنفی و تجاری در نواحی 8 گانه و محلات 20 گانه اقدام به آموزش کسبه و صاحبان واحد‌‌های تجاربی و صنوف خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت در بیش از 840 واحد تجاری و صنوف در محلات 20 گانه منطقه 15 ، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی دی، کتابچه و پیکج‌های آموزشی بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است.

دقیقی خاطر نشان کرد: آماده باش اکیپ‌های جمع‌آوری پسماند‌های شهری، اجرای طرح ارائه اشتراک و کد‌‌های چهار رقمی بازیافت، توزیع مخازن و کیسه‌های بازیافت، برگزاری دوره‌‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بازیافت ، تجاری ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار