مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: با ایجاد بستری لازم جهت ارتقای توانایی‌های فنی کارگران ساختمان بروز حوادث ناشی از کار به شدت کاهش می یابد.

 حمیدرضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: دو اصل مهم تخصصی و توان نیروهای مجرب صنعت ساختمان و استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت و ساز باید همواره مورد توجه قرار گیرد چرا که ایمنی کارگران در گرو توجه به این دو اصل و به ویژه اصول اول است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: با  ایجاد بستری لازم جهت ارتقای توانایی های فنی کارگران صنعت ساختمان علاوه به مقاوم سازی و افزایش ضریب ایمنی بناها در مقابله با حوادث غیر مترقبه و طبیعی از بروز حوادث ناشی از کار که بر اثر عدم  آموزش ایمنی و بهداشت کار به وجود می آید کاسته می شود.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطر نشان کرد:در حال حاضر بیشترین حوادث ناشی از کار مربوط به کارگران صنعت ساختمان است که با افزایش توانمندی‌ها از طریق برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی می توان این مشکل را رفع کرد تا دیگر شاهد از کارافتادگی، فوت ناشی از کار در صورت ساختمانی نباشیم.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: کاهش ، ارتقا ، توانایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.