گروه اجتماعی شبکه چهار سیما با هدف بررسی رویداد های تلخ در فلسطین و بررسی نقش زنان در حماسه مقاوت غزه، برنامه اردیبهشت را در 3 قسمت، از امروز تا جمعه، ساعت 17 تا 19روی آنتن می‌برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ازبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه فرهیختگان، گروه اجتماعی شبکه چهار سیما با هدف بررسی رویداد های تلخ در فلسطین و بررسی نقش زنان در حماسه مقاوت غزه، برنامه اردیبهشت را در 3 قسمت، از امروز تا جمعه، ساعت 17 تا 19روی آنتن می‌برد.

اردیبهشت با هدف به تصویر کشیدن حماسه آفرینی‌های مادران و زنان غزه در طول حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی، میزبان کارشناسانی از کشورهای ایران، لبنان و فلسطین است.
 
گفتنی است در این برنامه صلاح الدین القری، مدیر رادیو فلسطین و هیام تمیزی، روانشناس کشور لبنان، دکتر فیروز اصلانی، مدیر گروه حقوق بین الملل دانشکده حقوق دانشگاه تهران و دکتر سهراب صلاحی، رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه های کشور را همراهی می کنند.
 
همچنین دکتر پژمان علی دوستی  به عنوان کارشناس سیاسی و دکتر محمد حسن قدیری ابیانه از دیگر میهمانان این برنامه ویژه هستند.
 
یادآور می شود اردی بهشت را محمد اکبر زاده برای شبکه فرهیختگان تهیه می کند.
برچسب ها: زنان ، غزه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار