مديركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي کشوري اعلام كرد: به منظور اطلاع رساني و آگاهي مسافران از نرخ بليت هواپيما ، شركت هاي هواپيمايي به نمايش نرخ نامه در سيستم نگهداري جا و يا شبكه توزيع و فروش ملزم شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، مرتضي دهقان گفت: بررسي ها نشان داد برخي شركت هاي هواپيمايي در سيستم نگهداري جا، كلاس هاي پروازي و نرخ هايي که به تاييد سازمان هواپيمايي کشوري نرسيده يا در نرخ نامه شركت مستثني شده ، وارد شده است كه موجب شبهه براي برخي از دستگاه هاي نظارتي و از سوي ديگر موجب سوء استفاده برخي از کارکنان و نمايندگان دفاتر فروش براي توجيه گرانفروشي شده است.  

دهقان خاطرنشان كرد: نمايش نرخ نامه در سيستم نگهداري جا و يا شبكه توزيع و فروش در شركت هاي هواپيمايي و دفاتر خدمات مسافرت هوايي از هر گونه مغايرت نرخي جلوگيري خواهد کرد.  
مديركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي کشوري، از مسافران خواست در صورت مشاهده نرخ هاي بليت مغاير با نرخ هاي مصوب آن را  با شماره تلفن 61022355 و 66048007 واحد رسيدگي به شكايات سازمان هواپيمايي کشوري در ميان بگذارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شرکت ، بلیت ، نرخ ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار